torsdag 29 april 2010

Vad har Maria på tapeten idag?

God morgon..
Nja jag har inte direkt nyss vaknat, utan hunnit vara uppe ett tag....
Tog bort lakan och dylikt då jag vaknade för att förbereda för dagens uppgift STÄDNING..
Nyss hem kommen från morgon promenaden, det var skönt att det inte regnade idag, inte direkt kul då man har en STOR hårig hund som smutsar ner och luktar våt vovve...
Nu blir det en härlig frukost och tidnings läsning......

Det är skönt att klara av städningen idag, då älsklingen är ledig i morgon och vi har tvättstugan tidigt....

Var igår och gjorde mig bekant med byarna här runt i kring, det blev ett besök i Gällstad och fika med härliga Annicka, den kvinnan är alltid så glad och har en underbar karisma, kul också att ha någon tjej kompis inte så långt ifrån dit jag flyttat. Vi kom på att vi har rätt mycket gemensamt och det är alltid trevligt....
Gällstad är lite av ett mecka för kläder, här finns många outlets, och jag såg många fina kläder, men köpte inget denna gången.....
Nästa helg ska ju mamma komma ner och hälsa på och då ska vi åka till Borås och göra Knalleland tänkte vi, en sådan där härlig mor och dotter dag.
SAKNAR mamma jätte mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar