fredag 2 april 2010

Pust och stön




Nu är det mesta nerladdat i bussen, det gick rätt smärt fritt faktiskt, vi hade turen att regnet höll upp och solens strålar värmde, det mesta fick plats, lämnar lite kartonger med mina barn saker, en gunghäst, leksaksbil och barn matstol, det får hämtas vid annat tillfälle..
hade tänkt vara flititg som ett bi med kameran, men det blev aldrig av, dock kommer här nedan ett kort på bussen, kartonger + älsklingen min.
Dessutom ett bonus kort på en dansk öl vi smakade på igår kväll, hade inte fått så bra omdöme i aftonbladet och fick inte många poäng av mig, lite för besk för min smak.....

Magen är mätt av en dignande påskbuffé, snart blir det kladdkaka, med grädde och jordgubbar.
Kommer snart att logga ut för att mamma ska kunna koppla in sitt bredband på sin dator. Själv återkommer jag med mer ur mitt liv i morgon då jag landat på min nya adress.
Blir spännande att se vad Zingo kommer tycka, han har ju inte riktigt fattat detta, låg och ylade som besatt idag då vi packade, stackarn trodde väl han skulle bli lämnad..

Vi ses snart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar