torsdag 8 april 2010

Energi och ork vart finns ni?

(Bilden är fotad av mig)
Ännu en natt med väldigt ryckig sömn, Daniel somnade rätt snabbt igår, själv låg jag som vanligt och vände och vred på mig, känns som jag gjort det hela natten, samt varit vaken, somnat, vaken, somnat om och om igen...
Benen mina kändes som tunga pålar i morse då jag skulle ut på promenaden med Zingo och mitt tålamod och humör är inte det bästa. Promenaderna som varit underbara är just nu en pina, Daniel var gullig och masserade fötterna på mig igår och då släppte det lite i dom i alla fall (alltid något)

Har installerat mitt mobila bredband på morgonen, bäddat sängen och tagit undan disken.
Idag blir det lugnt har jag lovat mig själv, finns ingen ork då man inte får sova ordentligt och ständigt har värk...
Nästa helg blir det IKEA för att köpa lite förvarings möbler för mina kläder, samt sängkläder/handdukar/dukar så dom kartongerna får stå...
Får se om jag inte svänger ihop en kladdkaka idag, kan ju vara härligt att mumsa på till helgen..
Kram till er alla där ute som stöttar mig!

1 kommentar:

  1. Du låter ungefär som mig Maria! Vi har samma symptom, ben som pålar, tunga å svullna, ryckig sömn, svajigt humör...du kanske också är gravid? Skämt åsido, för mig är ju allt det där inte så hemskt eftersom jag vet orsaken till det å att det kommer att gå över. Värre för dig! Men lyssna till din kropp bara å kör inte på för hårt! Du kanske har brist på nåt, du kanske kan höra dig för i en hälsokostaffär?
    De har säkert nåt bra ifall du samlar på dig vatten om inte annat..

    KRAM!!

    SvaraRadera