torsdag 15 april 2010

Flitig som ett bi


Japp idag har jag då inte legat på latsidan, det kanske detta inlägget visar, som faktiskt är mitt första för dagen men som kommer 22.17 på kvällen.

Sa till mig själv igår att belöningen efter en dag med fullt ös skulle bli att få sätta sig vid datorn...

Nu håller älsklingen på att bädda upp sängen och jag ska väl sätta fart och skriva klar så jag får krypa ner och mysa med han en stund. I morgon är han ledig men vi ska upp tidigt ändå för att åka till Ikea, ska bli jätte kul.

Så vad har jag då haft för mig idag, jo jag har ÄNTLIGEN packat upp alla lådorna, japp dom är nu borta, varit ute med vovven 2 gånger, både hunnit med ett besök på systembolaget och Ica, förberett och lagat maten. Och dessutom sist men inte minst STÄDAT (vilket behövdes)...

Sedan blev det ett snabb besök av älsklingens föräldrar, diskning, hund promenad, ett besök på Ica igen och sedan sjönk jag ner i soffan med en nyhet jag hittat på bolaget (kolla bilden ovanför)

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig dag du verkar haft!! :) Kul när man får mycket gjort å allt bara knallar på! Önskar jag vore där å kunde smaka på dina kakor! Å du den där breezern kan det bli att jag själv inhandlar ganska snart hihi! Var ett tag sen denna kropp intog nån alkohol nu! Lär bli full på en! :D KRAM!

    SvaraRadera