fredag 30 april 2010

Fredag

Jag trodde faktisk jag skulle få sova bättre nu när jag fått mina tabletter, men nä då...
Störande pirrande i benen som gjorde att jag inte kunde slappna av och brevid mig låg en sovande älskling så sött....
Det känns nästan som man inte sovit något då man kliver upp, ungefär som man befinner sig i ett bakrus....
Nu är i alla fall tvättmaskinerna matade, hundpromenaden tog älsklingen....
Ska snart mumsa i mig lite frukost och snygga till mig inför dagens sommarjobbs intervju som står på schemat, annars har vi inga speciella planer varken för idag eller helgen. Vi tar det som det kommer helt enkelt...
Utanför mitt fönster är det grått och trist..

2 kommentarer:

  1. Du skulle ju varit här nu! Ikväll uppträder Magnus Bäcklund på Krog & Kompani och det blir inte lika roligt utan dig... ;)

    Ha en underbar helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åååååå vad kuuuuul, va synd att jag inte kunde va me =(
    Önskar dig en underbar helg umman, saknar dig!
    KRAM

    SvaraRadera