tisdag 13 april 2010

Morgon bestyr

Dagens frukost

Japp då har en nya dag sett sitt ljus, sovit rätt dåligt i natt också, så jobbigt då man vaknar av och till, antar det är värken som gör att jag vaknar och vänder och vrider på mig för att försöka hitta någon skön ställning.
Klockan 7.00 gav jag upp, klädde på mig och gick ut på en morgon promenad med hunden, vi hade faktiskt -1,8 vid 7.30.
Nu är magen mätt, kroppen gör fortfarande väldigt ont, och jag skulle behöva ta tag i det här med att boka läkartid då mina värktabletter bara räcker 2 dagar till..
Men konstigt nog tar det emot, känns jobbigt då jag nyss flyttat, det är ett nytt ställe, en ny läkare som ska informeras, risken och rädslan att inte bli trodd.
Sedan kommer ju tankarna att orkar jag knappt med 3 hund promenader på en hel dag hur ska jag då orka med ett jobb som kräver att jag är igång 8 timmar om dagen?
Mina ben har förvärrats enormt, mina vader gör jätte ont, är väldigt öm ( min mamma tror jag kan ha invärtes brock?) dessutom är dom väldigt svullna och tunga, känns som att gå runt med tunga pålar...
Detta tär på mitt inre och mitt psyke känner jag, det är inge kul då man tappar sin gnista, inget känns roligt....urs blir så less på mig själv....
Om man ändå kunde ta semester ifrån sig själv lite..
Såg jag fått en ny följare av min sida, kul att du hittat hit Ullis...VÄLKOMMEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar