lördag 17 april 2010

Föll som en fura!

Ja just det jag skulle ju berätta historien om vad som hände mig igår efter Ikea besöket.
Vi kom ju hem rätt sent och jag sa till älsklingen att jag kunde ta hundpromenaden med zingo, uppklädd och med helt fel skor (fick jag sedan befara) så traskade jag iväg.
Upp för en kulle och in i skogen gick vi, på nervägen tänkte jag skoja till det och springa lite...
Borde jag inte ha gjort för OPS helt plötsligt så släppte skorna från marken och jag flög framåt med värdens duns, en tung kropp faller hårt...Och vad landade jag på jo givetvis min vänstra sida och det jag mest slog i var vänster ben och mitt opererade knä... Aj Aj Aj jag fick ligga kvar där på backen ett tag för att hämta andan och skräcken satt där inombords att hur ska jag nu kunna gå hem med detta? Men det gick bra, vi kom hem tillslut och idag har älsklingen varit gullig och tagit alla promenaderna så jag har fått vila..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar