lördag 24 april 2010

Lördags morgonens mys


Zingo tyckte det mest stod tråkiga saker i tidningen....




Rom och Räkröra från gårdagens middag






Underbart gott och nybakat bröd


Zingo var lugn i natt och jag fick sova ända till 8.00, sedan hoppade jag snabbt i kläderna och 8.15 lämnade vi lägenheten för att gå på en underbart njutningsfull promenad i solskenet som vi har här, vi tog dessutom en sväng förbi Ica där jag handlade lite pålägg och nybakat bröd. En timme var vi ute i friska luften, väl hemma gjorde jag en underbar lördagsfrukost som dukades inne i vardagsrummet, väckte älsklingen...
Nu har jag tagit in dom 3 flyttkartonger som jag rensade ut då jag packade upp mina saker och som vi idag ska åka med till Tranemos IF, då dom samlar in saker till loppis...
Vad resten av dagen har för överraskningar får vi se...


1 kommentar: