måndag 26 april 2010

Hello there

Japp då har en helg försvunnit och en ny vecka har sett sitt ljus, jag slog på stort med att gå runt sjön här i Tranemo, något som vi snackat om länge. Jätte fin promenad slinga som är 6 km lång, utan frukost i magen gav jag och Zingo oss iväg, det stora testet blev att få Zingo över hängbron på halva slingan, men det gick rätt bra, är ju själv inte så överförtjust i sådana..
Har också fått tag på den där privat läkaren och har tid hos han redan 8.20 i morgon bitti, vilket känns skönt, givetvis känner jag mig lite nervös med tanke på mitt senaste läkarbesök som inte gick så bra....
Mina knän gillade promenaden ingen vidare, men det är ju ingen nyhet för mig, blev ryggläge och tv tittande en stund.
Har tagit tag i lite saker jag haft liggande, för en stund sedan strök jag lite nya dukar, har just tagit ner gardinerna i sovrummet och ska ställa mig och stryka dom.
Eftersom vi kom hem 9.30 från promenaden har Zingo bara fått en idag så jag funderar på att ta med mig han och möta upp älsklingen då han slutar (han är duktig och går till jobbet varje dag)

Har lite papper som måste sorteras och så måste jag ju sätta mig och skriva räkningarna jag är ju gammalmodig och skickar dom med kuvert.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra läkare nu som yssnar på dig ordentligt!! Lycka till! Vad du är duktig på att gå..

    SvaraRadera