söndag 4 april 2010

Läges uppdatering

Sorry men det blev inget skrivande igår så jag uppdaterar er nu på morgonen i stället. Resan ner gick bra, men jag måste erkänna att efter bilresan var jag rätt mör, men det var bara att bita ihop och samla ny kraft för att bära ut allt ur bussen och upp i lägenheten, tog ett tag då Zingo nyfiket rusade och blockerade ingången varenda gång man öppna dörren och skulle in. Det blev en kort andnings paus efter avslutat arbete, sedan tog jag en promenad med Zingo, medans älsklingen packade in i bussen sådant som vi ska ställa i hans föräldrars garage.
Handla, lämna tillbaka bussen, belöning i form av en kall öl, plocka i köket, pizza och öl och sedan rensning i sovrummet för att överhuvudtaget få plats i sängen, efter det tv tittande och sömn....puh.....

I morse tog jag och Zingo en lång och härlig morgon promenad medans älsklingen låg kvar i sängen, när vi väl kom hem möttes jag av kaffe doften, frukost mums.
Vad det blir idag kan ni nog lista ut, jag ska ta mig an alla kartonger, men först ska köksskåpen plockas ur och torkas, brukar bli en hel del diskande då packat porslin ska upp.
Givetvis ska jag uppdatera er med bilder också, men det kommer vid senare tillfälle, måste ju hitta kameran först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar