tisdag 27 april 2010

Morgondagens planer

Hoppas på god sömn i natt nu när jag fått mina tabletter så jag är ut vilad för morgondagens planer....
Träffade en underbar tjej på en fest hos en gemensam kompis och då hon bor några mil ifrån mig bara så bestämde vi för att ses på halva vägen för en fika i morgon. Har ju inte så många vänner och då jag är väldigt social av mig så saknar jag det, än om jag älskar att umgås med min älskling så behöver man ensamtid också...
Fika träffen och kanske lite shopping ( i alla fall kolla in) Lager 157 som har butik dit vi ska...
Finns på nätet som webshop http://www.lager157.com/

Annars har min dag varit bra, har handlat, promenerat med vovven....
Till middag blev det fläskpannkaka, något som inte bara är min favorit utan även hundens....
Nu blir det snart sängen...

God natt vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar