onsdag 7 april 2010

Ridån håller på att falla

Känner mig fortfarande helt utan ork, vet jag borde ta tag i allt här hemma, men orkar bara inte..
Min sömn är fortfarande inte bra och jag sover väldigt ryckigt, värken i mina ben, min nacke och min rygg håller sakta men säkert på att bryta ner mig. Jag äter nu på min sista karta med värktabletter som jag tar för mitt knä när jag ska sova, men på¨senare tid har inte den varit tillräcklig utan jag har även fått ta alvedon till den. Snart måste jag alltså till ny läkare för att sitta och berätta om mina problem från början, sådant tar kraft och jag känner att jag stretar emot...Värken i mina ben och fötter har bara blivit värre, känns otroligt tunga och svullna, mamma tror jag går och samlar på mig vatten i kroppen...
Ja jag vet jag klagar, men som sagt det e ju min blogg så jag spyr så mycket galla jag vill, det trista är väl att ridån håller på att falla jag orkar inte hålla masken snart och det påverkar dom som står mig nära.....
Försökte mig på att sova en stund på soffan, men jag låg bara och frös och kunde inte slappna av. På intervjun idag så frågade hon mig om jag hade några krämpor (jag nämnde mitt opererade knä och min nackvärk) men sa att jag hade det under kortroll. Vad ska man annars säga, som det e nu orkar jag ingenting, men det är bra att bita ihop och måla på ett konstlat leende *suck*

4 kommentarer:

  1. Åh, stackare där, det är ju skittråkigt att den där värken aldrig går över.
    Hoppas du trivs bra med sambolivet i alla fall!

    Jag saknade dig ordentligt på festen i lördags, det hade varit skoj att få träffa dig. Men jag håller tummarna för att vi ses snart och då kanske man även kan få hälsa på mannen i ditt liv! :)

    Kram, kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Usch då, vad jobbigt d verkar :(

    Hoppas d går över, att du får den hjälpen du behöver.

    Ta hand om dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. =( .... hoppas du samlar på dig tillräckligt med ork att ta dig till den där läkaren och berätta.. allt..

    SvaraRadera
  4. Tack alla mina vänner för era komentarer dom ebtyder mycket för mig, ni berikar mitt liv oerhört och era ord skänker tröst...
    Ja så här dålig har jag aldrig varit, känne som det är något som är väldigt fel i min kropp...Ont i leder, svullna ben, händer och fötter......

    SvaraRadera