lördag 17 april 2010

God morgon

Tanken igår var ju att ni skulle få en uppdatering ifrån min Ikea resa, men ska jag vara ärlig så fanns där ingen ork, dessutom hände det något efter våran resa, som jag tänker berätta om i nästa inlägg.
Jag är ju enormt åk rädd när andra kör, så också då älsklingen kör, så den huvudvärk med spänningar i kroppen var sju resor värre då vi var framme.
Men vad gör det då man får gå runt på Ikea med världens bästa älskling...

Först tog vi ett varv på övervåningen, provsatt lite soffor, diskuterade olika val...
Efter det en god fika i cafét, kaffet behövdes för lite extra energi.
Ner, ta sig en kundvagn, och efter det skulle jag nog ha behövt koppel, åååå det är ju så kul och det finns ju så mycket att plocka på sig, det komiska är att många saker är billiga och man resonerar så att nä men det gör väl inget den är ju så billig, men när man kommer till kassan har några små billiga saker blivit en stor summa.
Nu köpte vi inte allt som stod på listan, men det viktigaste var ju en byrå så jag får förvaring till mina kläder....Sedan blev det en hel del till köket och badrummet...






3 kommentarer:

  1. Det är märkvärdigt det där med IKEA. Även om man bara ska ha några ljus, så slutar det med att man har en full vagn när man står vid kassan..

    SvaraRadera
  2. Ikea kan vara det bästa varuhus som finns.. Helt omöjligt att inte göra slut på en halv årslön när man är där.. =)
    Hoppas att allt har gått bra med flytten och att allt är bra annars?!

    SvaraRadera
  3. Ja Ullis det e ett knepigt fenomin, och alltid kan man hitta något dessutom, fast man säger och tror att man ingenting behöver...

    Japp Anna, flytten har gått bra, en stor omställning att bli sambo igen...

    SvaraRadera