söndag 18 april 2010

ÅÅÅ det e så spännande

Jag har en kompis som väntar sitt första barn, själv har jag ju inga men önskar att det så blir.....
I alla fall har hon gått över tiden, tror det var den 6 april som det var beräknat till, i alla fall läste jag hennes blogg idag och igår hade hon tydligen fått värkar lite tätare...hoppas hoppas att det är på G nu, annars skulle hon bli igångsatt runt den 20 april tror jag......
Jag vet hon har haft det jobbigt på slutet, det har varit tungt och hon har längtat så jag hoppas att hon/han vill komma ut nu.....
Mmmm det är ju så kul då vänner får barn och man själv inga har så man får åka och shoppa små gulliga saker...

LYCKA TILL K och S

2 kommentarer:

  1. Tack Maria! :) Du får komma hit sen å mysa med bäsen...om den bara vill komma ut nån gång...det går seeegt. :(

    SvaraRadera
  2. Mmm förstår att det känns segt och att det blir tröttsamt på alla som frågar hur det går m.m.
    Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, sägs det visst

    SvaraRadera