onsdag 3 mars 2010

Tankar i mitt huvud


Nu när jag sitter här framför datorn med min kopp kaffe, kom jag och tänka på vilken tur jag har att Daniel kommit in och berikat mitt liv. Varje morgon skickar han mig ett gulligt sms där han berättar vad jag betyder för honom, det värmer mitt inre och gör mig till en väldigt lycklig kvinna. Jag har aldrig träffat en man som han, jag har sökt förut efter en som han, men jag antar att det var tänkt att våra vägar skulle korsas just nu och det är jag glad för.

Det är härligt med någon som med ord och handling kan visa sina känslor, för mig är sådant viktigt, båda att få och att ge och vad jag förstått känner han på samma sätt och det är ju magiskt rent ut sagt.....


Daniel du e min stora kärlek..

1 kommentar:

  1. Ohhh va härligt.. .-)

    Jag behöver din mailadress för att fixa lösenordet.. =)
    Min mail är iashemlis@gmail.com
    Hör av dig där så får du det i vändande mail.

    Kram*

    SvaraRadera