onsdag 31 mars 2010

Regn ute


Men sol i sinnet, ja lite av dom gråa molnen har avvikit från mitt inre, stenen börjar släppa...
Känns skönt och befriande, mycket ligger nog i att idag är sista dagen jag sitter i datastugan, i morgon har jag min jobb sökar dag och sedan....POFF.... dax för flytten...
Igår var jag och mammis och rensade systemet på påsköl, efter det mat inköp, tankning av bil och sedan belöningen..
Årets första kulglass...mums.....

Väl hemma 20.30, kaffe, borstning av hunden (vilket lämnade en halv hunds päls i form av en hög på golvet) och NEJ jag fick inte en nakenhund på köpet :)
Grävande i skåp, flyttkartonger, rensning för att sedan stupa i säng 23.00....
Sovit riktigt gott i natt, idag blir det påsklunch och efter det drar jag hem, ska 17.00 åka till mammis jobb och passa på att utnyttja hennes arbetsförmåner i form av att tvätta bilen ifrån all vinter smuts.....

LOVE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar