måndag 15 mars 2010

Flytt

Japp jag nämde det ju i mitt tidigare inlägg idag som snabbast.....
Men vi bestämde ihop jag och Daniel i helgen att ingen av oss vill vänta, varför ska man göra det? Han har jobb, jag har inget och kan därför röra på mig, helgerna är det ända vi har nu och vi vill ha mer, onödigt slösa pengar på resor varenda helg...

Så när frågade jag Daniel? Svar: I morgon

Han e ju för go min älskling, så nu är det fullt ös medvetslös för min del, folkbokföring, flytta adress och eftersändning, packa (tur det mesta av mina saker fortfarande är i flyttkartonger i mammas garage)
Daniel kommer hit på skärtorsdagen och på lördagen är tanken eller söndagen att vi ska ta mitt pick och pack och flytta ner lilla mig.

HÄRLIGT UNDERBART är mina spontana ord, en ny fas i mitt liv börjar, detta ser jag fram emot.......

Nu måste jag bara hitta en flyttbil att hyra då min bil inte har kula...hmmmmm vart???

6 kommentarer:

  1. Hihi!!! GRATTIS!! Fasiken va roligt!! Du gör helt rätt! Det är bara å köra på! Jag skulle gjort precis detsamma! Vänta har du ju gjort tillräckligt i ditt liv redan, eller hur? :)
    KRAAAM!! Förresten...var bor han, var ska du flytta??? Haha! Var det Uddevalla...?

    SvaraRadera
  2. Tack vännen min, dina ord värmer ska du veta...
    Du och jag vet alltid vart vi har varandra och det känns tryggt....
    Ja varför vänta känner jag då detta är något vi båda vill....*LER*
    Hi hi hi han bor i Tranemo gumman, ca 4-5 mil utanför Borås om jag inte har fel...

    SvaraRadera
  3. Shit pommesfrites! Här går det undan! Jätteroligt för er båda att det känns så rätt. Stort grattis och lycka till med både kärlek, flytt och jobb!

    *många kramar*

    SvaraRadera
  4. Såååå kul!!!!! Heja heja heja!

    Kramar!!!! :)

    SvaraRadera
  5. PuSS !

    Va HÄrligt äntligen får kärleken spira....
    Helt rätt det är bara köra på vaför vänta när Du redan väntat 5 år.....
    LYCKA TILL !!
    //BosseBus

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!

    Känns det rätt så känns det rätt.. Ingen idé att tveka.. =)

    SvaraRadera