tisdag 9 mars 2010

Nja den här dagen känns väl sådär

Ja man kan inte alltid ha bra dagar, det kommer nedgångar i humör och sinne (fast jag svävar på rosa moln), rätt naturligt...
Känner mig trött och hängig, varit struligt i skolan idag, en lärare som var irriterad..
Samtal med folksam som gjorde mig sur, eftersom försäkringskassan strular så med min utbetalning av ersättning, så blir mina räkningar som dras ett viss datum lidande, och jag själv blir straffad så att kan dom nu i mars inte dra den dubbla summan i tid, ja då måste jag gå tillbaka och betala årsbeloppet och inte ha betalning varenda månad, en summa som blir rätt tung och jobbig att mäkta med.
Ringde och tjötade med försäkringskassan och dom är ju lika hjälpsamma och glada som en citron.....Aaaaaaa, andra gör fel och vem får lida, jo jag...
Dessutom fick jag en kallelse om att boka tid för ny vaccination av zingo, men då pengarna sinar denna månaden får det läggas på nästa månad som inte direkt kommer att bli kul.....
Jag gillar inte att alltid behöva betala räkningarna sent, jag gillar absolut inte att alltid behöva vända och vrida på pengarna för att få dom att räcka till...
Dessutom skriker min garderob efter påfyllnad av kläder....aaaaaa

Näääää jag vill flytta NU och få vara nära älsklingen min och så vill jag ha ett jobb PÅ EN GÅNG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar