söndag 21 mars 2010

Tomt

Ja här har det inte blivit uppdaterat direkt, fy på mig.....
Mycket som händer nu, så egentligen finns det nog mycket att skriva om, bara det att tiden inte räcker till...

Har i helgen varit i Tranemo hos min älskling, på fredagen kom en kompis till Daniel över på en kopp kaffe med hans lilla söta son, på kvällen blev det ett besök hos Jompa och Lena och deras söta dotter Elita, dom bor i ett jätte fint radhus, precis ett sådant jag skulle kunna tänka mig. Ja helst vill jag ju ha ett STORT hus på landet, men man får ju börja någon stans + att man måste ju kompromissa i ett förhållande. En mysig kväll blev det med Lets Dance, chips, rom och cola för min del. Lördagen var vi båda rätt slitna, men 10.30 satt vi nere på fiket och träffade dom andra paren...Resten av dagen blev lugn, med lite ut rensning av saker i lägenheten så mina får plats ....
I morgon är det skolan igen, faktiskt bara 2 veckor kvar nu där, sedan blir det flytten mot Tranemo....
LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar