onsdag 24 mars 2010

Kvinnor med former

Ja alla kvinnor har former, jag har bara fått lite extra av den varan, bred som en ladugårdsvägg, (jag brukar kalla mig kort och kompackt)
Vissa dagar bryr jag mig inte, vissa dagar gör jag det, men allt det är en lång och smärtsam historia i sig och den orkar jag inte ta här nu. Varför blicka bakåt då man kan blicka framåt....
Det viktigaste är ju inte vad andra tycker, utan vad jag själv tycker och att jag accpeterar och gillar mig själv precis som jag är....
I alla fall var jag och mamma till Överby igår kväll, ett köpcentrum utanför Trollhättan, kände jag behövde något nytt inför festen på lördag.
Vi var in på en butik som heter Zizzi, en klädbutik för just kvinnor med mer former, många av kläderna kanske inte är i min smak, men dom har mycket mer trendiga kläder än många andra butiker som har kläder för större kvinnor.
Skickar med en länk för dom som är intresserade av att kolla in delar av deras kollektion (det är för övrigt en dansk sida)
http://www.zizzi.dk/

Hittade föresten alldelens nyss en ny sida på nätet, ni som drar större storlekar kan kolla in den.
http://www.venusogmarsxl.dk/languagepage?pid=95&currency=752&lang=sv

1 kommentar:

  1. Själv älskar jag Zizzis kläder och handlar där ofta. Ska genast kolla in den andra länken också och se vad som döljer sig där. Det är så svårt att hitta snygga kläder i stora storlekar tycker jag, speciellt underkläder.

    SvaraRadera