tisdag 23 mars 2010

Bara tisdag

(Bild från Internet)
Vaknade upp till en grå, trist dag med regn i luften, om jag hade fått bestämma så hade jag dragit täcket över huvudet och fortsatt sova, bonus hade ju varit om min älskling då låg där brevid mig, så jag fick lägga mina armar runt han och bara mysa..
Sitter i datastugan nu, så jäkla trist, känns som jag bara sitter här nu och väntar på att tiden och dagen ska gå......
Nu har man ju siktet inställt på annat och tankarna är någon helt annan stans.......

2 kommentarer:

  1. Hihi! känner igen det där, var på jobbsökarseminarie idag...tankarna nån helt annanstans! Men det är skönt vi har nåt roligt att se fram emot iaf! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja och varför du ska gå på sådant kan jag bara inte fatta, som faktiskt inte alls är aktuell för jobb branschen utan ska föda barn snart.....vi lever allt i en virrig och konstig värld =(

    SvaraRadera