fredag 5 mars 2010

Vilken underbar dag

Japp lite trött var jag allt då mobilen ringde i morse, men ändå var jag vaken innan den började föra en massa oväsen.
Kollade termometern, aaaaa -17,6 och jag som inte har någon hundvakt idag, ja ja får väl gå hem vid lunch och hoppas att jag kan jobba igen dom timmarna som nu är uppe i 7 eftersom jag inte kom iväg till skolan i måndags.
Och långkallingar tog jag ju inte på mig, så på zingos morgon promenad så bet det rejält i skinnet på benen....
Nu sitter jag här i skolan och vill bara att timmarna ska rusa iväg, känner att jag har tankarna på något helt annat håll......
Min älskling kommer till mig idag, så underbart, hela helgen får vi tillsammans och eftersom mammma är borta får vi huset för oss själva....
Så i helgen blir det kvalité tid med mannen i mitt liv.......

1 kommentar:

  1. Åh, ha en helt underbart fantastiskt mysig helg nu!! :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera