måndag 22 mars 2010

I väntans tider

Nopp jag är inte gravid (ännu) hi hi hi
Vad jag menar är att just nu så känns det bara som jag går och väntar på att dessa två veckor ska rusa med världens fart och dagen D för flytt till älsklingen ska bli av....

Ska bli så mysigt att även få dela vardagen och allt var den har med sig att testa oss båda med...
För visst e det något annat då man måste ta hänsyn till en annan person också...
Spännande att äntligen efter snart 2 år som jag bott i låda kunna få packa upp mina saker igen, att få inreda och fixa och dona......
Har pratat med min handledare på arbetsmarknads enheten, mina lärare och min handledare på arbetsförmedlingen så nu vet alla om mina planer...
Tydligen då jag skriver in mig på arbetsförmedlingen i Tranemo så måste dom godkänna om jag får en plats i jobb och utvecklingsgarantin, jag hoppas inte det strular då det är min enda chans till pengar då jag inte har rätt till A-kassa...
Håll tummarna e ni snälla, då jag brukar ha otur, dock inte i kärleken nu för tiden.....
Ska in på IKEA och drömma mig bort en stund, vi behöver lite förvaring för mina kläder har jag upptäckt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar