tisdag 20 april 2010

Dagarna bara försvinner

Ja urs jag har ju inte mått något vidare, men det mesta sitter nog i skallen, ja inte att jag inbillar mig utan att förkylningen sitter i bihålor och med huvudvärk så man blir seg...
Men i morgon måste det bli lite fart här igen, i alla fall i den mån man orkar, idag var vi lata, eller rättare sagt jag var lat och inte orkade laga mat och då blev det ett besök på pizzerian, då det nog kommer vara få gånger min älskling står för matlagningen här hemma, men han gör mycket annat i stället, man får se det så ju....
Få se om vi inte någon kväll tar och lagar mat ihop, det kan ju vara lite mysigt.
Dagen har annars mest spenderats i soffan framför TV eller framför datorn, förutom dom 3 hundpromenader jag varit ute på, blev ganska andfådd, men den friska luften var inte helt fel...
Ska kolla in blocket om det finns några hus att hyra samt bostadsfirmorna här i Tranemo har något att hyra ut, finns jätte fina radhuslägenheter, men då får man ställa sig på kö, får se om vi får tummen ur och fixar det...
Det här området är inte det trivsammaste, där vi bor är det många ungdomar och en hel del fester och skrik nattetid.
Sedan är det ju något speciellt att ha eget hus, det är mer frihet, man kan ha hundgård till zingo, rabatter att pyssla om. Äger man dessutom huset kan man ju inreda och måla om precis som man vill.....Jag har nog ALDRIG varit någon lägenhets människa...
Mmm kanske skulle försöka slita sig från dator och TV tills 21.00 då det börjar en film på kanal+ och i stället lägga in alla mina kläder i min nya byrå.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar