onsdag 14 april 2010

Premiär

Eller nja kanske inte ändå, min glass premiär gjorde jag för någon månad sedan då jag bjöd mamma på en strut med kulglass. Har gått och längtat efter årets första mjukglass, men det blev ingen idag heller, utan en från Ica i stället =( Jaa jaa alltid bättre än inget, både jag och älsklingen gick med zingo efter maten, alltid mycket trevligare att hans sällskap också..
Zingo var i sitt esse och drog oss som två vantar efter sig.....
I morgon blir det städning, eftersom fredagen ska spenderas på Ikea och på lördag har jag inte tänkt städa och på söndag är det tvättstugan igen....

Ska försöka att inte hamna i datorns hårda grepp i morgon, ska försöka vara produktiv och se dator sittandet som belöningen om jag gör det jag ska..... hi hi hi
Ja och så har jag ju dom där sista svidande kartongerna som värkar vara svåra att bli av med, är ofta så med saker som man inte vet vart man ska placera...

Sleep tight

1 kommentar:

  1. Åh vad sugen jag blev på mjukglass nu då! eller bananasplit.. Måste nog äta det snart.

    SvaraRadera