lördag 3 april 2010

Good morning


Japp då sitter jag åter vid datorn, trodde ni verkligen att jag skulle kunna hålla mig borta trots att jag ska flytta idag och min ligger nedpackad.
Jag kapade mammas dator i stället, måste ju hålla er uppdaterad vad som händer i mitt liv...
Här har det varit rätt kallt i natt, nu ligger termometern på -1, men än ska vi ju inte ut på vägarna så det hinner nog värmas upp. Idag väntar oss 17 mil av bilkörning, sedan ska bil + buss tömmas och kartonger ska bäras 2 våningar. Gissa vem som kommer vara trött i kväll, tur är väl att jag inte äger så mycket möbler, det är mest småprylar och flyttkartonger som sak upp...
Känns lite konstigt och vemodigt att lämna mamma, hon blir ju helt själv i stora huset nu, men samtidigt ser jag ju fram emot en ny fas i mitt liv. En ny stad, en blivande sambo, kärleken, förhoppningsvis snart ett jobb och andra saker som väntar.....

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar