söndag 18 april 2010

Seeeeeeeeeeeeg


Ja här har det inte blivit många knop idag, älsklingens feber har bara höjt i skyarna, var uppe i 39 grader, efter att ha tagit alvedon för andra gången ligger han nu nerbäddad i sängen, hett som en kamin..

Själv har jag gjort det mesta här hemma idag, mat, hundpromenader och tvättstugan, medans älsklingen tog disken....
Jag ännu ingen feber, men har ont i kroppen, tung i skallen och hostar samt svettas.....
Fortfarande sitter jag uppe eftersom jag haft svårt att sova på natten pågrund av min värk i kroppen, jobbigt då man bara vänder och vrider på sig hela tiden


2 kommentarer:

  1. Va tråkigt att höra att ni inte mår bra.
    Krya på er både två!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Anna för dina värmande ord..
    *bamse kramar*

    SvaraRadera