fredag 23 april 2010

Äntligen ett bra bemötande

Efter gårdagens bemötande på vårdcentralen, så var mitt mod lite nere inför inbokade mötet med arbets förmedlingen. Men det är ju trevligt att det finns människor som vet hur man bemöter en, på en gång då jag steg in i rummet på arbetsförmedlingen, möttes jag av två vänliga ansikten, vi hade ett väldigt givande och öppet möte och jag kände mitt hjärta smälte...
När man är inskriven i jobb och utvecklings programmet så måste man ju göra något på dagarna, så dom hade att erbjuda en slags arbetsträning, där man ser vad man klarar av (med tanke på mitt knä), stället är kanske bekant för vissa (Samhall)
I alla fall ska jag dit för studiebesök med mina nya handledare den 4 maj till Svenljunga....
Jag riktigt strålade av glädje efter det besöket......
*LYCKLIG*

2 kommentarer:

  1. Åh va härligt gumman! Glad för din skull att något går åt rätt håll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååååå tack vännen, ja jag var allt lite rädd då jag gick dit idag, då förra bemötandet där inte var så bra, men nu var det nya mer positiva och hjälpande personer jag mötte..
    Kram

    SvaraRadera