lördag 10 april 2010

Mysigt

Jag ÄLSKAR ljus och lampor, man kan aldrig få för mycket av den varan enligt mig, sedan kan man ju välja att kanske inte ha allting igång på samma gång.
Här har det alltså varit stor mysfaktor i kväll, nu svider ögonen på mig och är ett tecken att jag behöver lite sömn.
Jag hoppas bara det är lugnt här utanför att zingo inte skäller eller morrar när någon går, samt pratar i trappuppgången, samt att min värk skärper sig (fast när det gäller det sista har jag inte så stor förhoppning....
Hoppas ni alla haft en mysig kväll, i morgon råder en ny dag, med nya möjligheter..

GOD NATT

2 kommentarer:

  1. Är som du, tända ljus kan man aldrig få för mycket av! MYS! :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Älskar att ha en massa ljus tända så fort det blir mörkt ute, det blir så himla mysigt och det kan behövas ibland.

    SvaraRadera