fredag 30 april 2010

Ler med hela ansiktet


Japp då har man varit på intervju då, 5 minuter tog den, möttes av en väldigt trevlig och positiv kvinna....
Så nu har jag fått jobb 100% över sommaren inom hemtjänsten med start någon gång i mitten av juni och fram till mitten eller slutet av augusti......
Ingen semester för mig inte, men det är det klart värt att få tjäna egna pengar och få in en fot någonstans.... *GLAD* Ska på en introduktions dag och sedan ska jag få gå bredvid någon så jag lär mig områdena runt Tranemo.

Så i kväll firar jag och älsklingen med 3 rätters middag med tillhörande dryck, bilder kommer senare...
Annars blir det en lugn och skön kväll som vi troligtvis firar framför tv:n ingen bras för vår del då vädret inte är det bästa...

4 kommentarer:

  1. Men va roligt!! Grattis! =)
    Hoppas att ni unnar er att fira ordentligt nu!!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns super bra, vården är ju ett bra ställe att få in en fot...
    Japp mätter nu efter snart 3-rätters meny, med både öl och vin, lär väl slockna i soffan till talang

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det var roligt att höra!! :)
    Stort lycka till önskar jag dig.

    SvaraRadera
  4. Tack, så jäkla glad, så skönt när sten efetr sten lossar och gör livet lite behagligare och roligare att leva

    SvaraRadera