lördag 1 maj 2010

Lördagen i korta drag




Älsklingen och jag festade till det igår, både då det gäller dryck som mat, vid 24.00 kröp vi ner under täcket. Vem somnade som en stock? Ja inte var det jag, som en liten stund för att sedan vakna och ligga vaken till o3.30 för att sedan vakna 06.00 igen och somna om.
Älsklingen var snäll och tog Zingos morgon promenad så fick jag ligga kvar för en gångs skull ( ja i alla fall då det gäller helgerna) och mysa under täcket. 10.30 klev jag nog upp då blev det frukost, ny köpt bröd på morgonen och flera goda pålägg.


Dagen har gått i lugnets tecken, vi har läst tidningar, promenerat med vovven och jag la mig faktiskt och sov lite på eftermiddagen.
Sedan blev det inköp till dagens middag: TACOS
Har ingen aning hur kvällen blir, vi var allt sugen på att festa till det, men fester värkar inte växa på träd i kväll, och man vill ju inte hålla på att bjuda in sig själv, folk ska ju vilka umgås med en.
Sedan har jag mått lite konstigt på eftermiddagen, men det kanske går över då magen får mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar