tisdag 18 maj 2010

Det händer lite saker

Oj vad skönt jag har sovit i natt, som en stock....
Tror jag la igen ögonen före 23.00 och sov ända till 7.30 i morse så jag kan inte klaga på för lite sömn.
Snabbt ner i tvättstugan, snart är 4 maskiner gjorda...gött..
Utanför mitt fönster skiner solen med all sin glans, underbart för själen....Dock saknar jag något ställe att kunna sitta på, då det är skugga på balkongen en bra stund framöver...

Förkylnings status: Fortfarande tung och tjock i skallen, inte lika mycket hosta dock, vilket är skönt...

Dagens uppgifter: Rensa ut tidningar, renbädda sängen och ta hand om tvättstugan, förbereda middagen och sedan 16.00 stuva in hunden i bilen och dra till älsklingens föräldrar där jag fått halva deras trädgårdsland och i kväll ska det sås för glatta livet. Det blir rädisor, sallad, morötter och persilja.

Om jag hinner: Kolla på nätet efter lite nya sommar kläder

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar