torsdag 20 maj 2010

Morgon promenaden









Vilken underbar morgon promenad, fast jag måste nog säga att det är rätt kvavt ute, zingos tunga hängde nästan nere på marken innan vi var hemma.
Dom hade varnat för åska här idag, men för tillfället skiner solen med all sin glans.
Då jag inte hann tvätta allt i tisdags passade jag på att boka tid även idag, snart är sista maskinen klar för att hängas.
Och jag ska snart mumsa i mig frukost, lite sent kanske men jag är ju ledig hela dagen så det blir lite andra rutiner.
Ska ta en promenad till affären sedan och sedan ska jag besöka våran nya djuraffär som öppnade för någon vecka sedan.
Dagens uppgift: Boka klipptid, ser ut som jag vet inte vad i skallen då det snart gått 3 månader sedan jag klippte mig senast....
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar