tisdag 25 maj 2010

God morgon världen

Hade så jäkla ont i mitt knä igår och direkt kom tankarna på hur det ska gå och jobba sedan då jag får så ont av så lite, den rädslan sätter sina spår....
Känner mig inte riktigt i fas just nu, vet inte om det är hormonerna eller vad det är...
Eller så är det mitt bekräftelse behov som gör sig påmint, jag menar alla har vi bra och dåliga dagar, ibland kanske man inte alls orkar med varandra, man går in i sin egen bubbla.
Man glömmer bort dom där små sakerna, av ord och handling.

Bara för att man är tillsammans och bor ihop så kan man inte sitta fast vid höften, men jag tycker det är viktigt att man inte glömmer bort varandra i vardagen, behövs bara små små saker för att visa att man älskar personen...
(detta är bara allmänna tankar och inte riktat till någon speciell)

Vad gör ni för att piffa upp vardagen med varandra?
Annars har jag sovit som en stock i natt så kroppen är utvilad...

På agendan idag: Tvättstugan och dammsugning
Väder: Grått och lite duggande regn av och till
Höjdpunkt: Älsklingen kommer hem på lunch idag..trevligt

Kvällens måste: (ja för mig i alla fall) Första semifinalen i Eurovision Song Contest

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart kommer i fas med dig själv igen och jag håller tummarna för att det kommer att gå jätte bra att börja jobba när det är dags!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen..
    Det e nog bara en liten svacka....
    jag ska börja jobba redan på torsdag, hon ringde idag och sa dom hade ont om folk, många sjuka....
    OPS!

    SvaraRadera
  3. vad kul att du får börja redan, att du har en chef som gillar dig, jag hoppas och tror att det ska funka med ditt knä oxå. Du brukar ju snabbt komma ur din svacka, hoppas det den här gången oxå.
    Kram mamma

    SvaraRadera