onsdag 26 maj 2010

ME LIKE

Kanna, transparent cerise - Rice



Plåtburk för diskmedel, motiv disksvamp - Derrière la Porte


Plåtburk för godsaker, rosa - Derrière la Porte



Hängare/krok ekorre, vit/vit gren 2-pack - Qualy


Kryddsax - Scandinavian Home


Matbehållare och -skål hund PUPP, vit Qualy



Plåtburk för bröd, gul - Derrière la Porte



Tvättkorg Katt & råtta, rosa - Derrière la Porte/Dixie


Ja man kan hitta mycket roliga saker och sidor om man har tid över som jag hade idag att sitta och surfa och kolla in den ena efter den andra sidan.

Denna fastnade jag direkt för, speciellt för deras utbud av fina plåtburkar, när jag kollade igenom sidan från topp till botten hittade jag en hel hög av godbitar.


(Bilderna tillhör favoritsaker, så dom har jag lånat till detta inlägget)




Maria

1 kommentar:

  1. Älskar medicinskåpen från Derrière la Porte också - finns t ex hos Förvara.se

    http://www.forvara.se/se/art/medicinskap-med-sota-detaljer.php

    SvaraRadera