tisdag 11 maj 2010

Konstig bacill

I flera veckor har jag haft något konstigt i halsen, precis som något man nyss svalt ner sitter fast och skaver...Dessutom blivit väldigt trött av promenaderna..
I förrgår då jag skulle gå och lägga mig hade jag oerhört ont i halsen och i går då jag vaknade var jag super trött, blev varm och seg så fort jag rörde på mig, frös av och till.
Vid 13.00 la jag mig på sängen och drog täcket över mig.....och SOV i 3 timmar....
Älsklingen var super gullig och tog kvälls promenaden med zingo, för varenda gång jag var uppe och rörde på mig kändes det som jag skulle ramla ihop.
Kvällen spenderades i soffan och sängen...
Nu idag är det samma visa, känner mig het, ont i halsen och orkar inte vara igång, och precis som igår har jag ingen feber än om det känns så i kroppen...hmmmmm mysko

Maria

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt när det aldrig bryter ut nåt å man bara går å mår sådär halvkasst! Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera