söndag 23 maj 2010

Jag är vaken, tror jag...?

Trött, tröttare, tröttast, idag är det tunga ögonlock....
Igår kväll fick vi ju besök och efter att ha suttit här ett tag drog vi vid 22.00 vidare till nästa ställe, har faktiskt ingen aning i skrivande stund när vi kom hem, kanske vid 00.30?
Ut en snabbis med zingo på gården och sedan stupade vi båda i säng....

Klockan 8.20 tyckte Zingo att han ville ut och vem fick masa sig upp fast jag hellre legat kvar i sängen, jo jag, älsklingen rörde inte en fena...
Blir väl att vila lite på soffan senare för gå och lägga mig igen gör jag inte...

Väderstatus: 18, 2 i skuggan då jag klev upp och lite sol på promenaden så jag fick strippa efter vägen. Nu 16,6 i skuggan och molnigt, regn på gång?

Dagens planer: Göra lite saker som måste fixas

Just nu: Tid för en stor KAFFE

Åter kommer sedan då jag kanske vaknat mer till liv...

Maria

1 kommentar:

  1. Hoppas du vaknat till liv! Här har det druckits ök både Fredag och Lördag denna helgen, men jag mår bra i alla fall..Ha en härlig Söndag!

    SvaraRadera