lördag 22 maj 2010

Trött och grinig

Kortet är taget idag från vårat köks fönster

Jag kan väl erkänna att jag var inte på mitt bästa morgon humör i morse 7.40 då Zingo väckte mig och tyckte vi skulle gå ut.

Efter en natt med dålig sömn på grund av värk och festande ungdomar som förde ett jäkla väsen här ute. Jag fick kliva upp och smörja in mig med mer linement och kolla vad sjutton dom gjorde då dom höll på att bråka runt bilarna (då en bil här i höstas blev sönderslagen)
Näääää gud vad jag längtar till hus och ett lugnare område då man kan sova tryggt om natten.

Dagens väder: 16,7 i skuggan nu klockan 8.35, så denna dagen blir nog underbar, funderar på att dra upp till älsklingens föräldrar och sitta ute hos dom och bara njuta av en dag med kanon väder..
Gick förbi Ica på hemvägen och köpte nybakade småfrallor och rostbiff, blir gott till resterna av potatissalladen från igår....

Visst ska man ha lite lyxigare frukost på helgen?
Vad ska ni hitta på idag?
Maria

6 kommentarer:

  1. Ja hus är guld! Är så glad att vi har ett! Även om det är mycket att sköta om också som man kanske inte tänker på när man INTE har ett ;) Men det är iaf värt det! Helt klart! Hoppas ni hittar ert hus! Å självklart ska man ha lyxigare frulle på helgen! ;) Vad jag ska hitta på kan du läsa i min blogg :) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja vi e ju sugen på att hyra radhus, står på kö nu. Dock kan det vara lång väntan =(
    Då får man testa lite innan man går och köper sig ett hus....

    Rusar till din blogg på en gång ;)

    SvaraRadera
  3. Här är det förkylt, få se vad jag orkar, har ju en mässjacka som skulle behöva göras klar, ganska varmt 14 grader och mulet, hoppas ni får en mysig pingstafton,
    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Urs då mamma...
    Krya på dig, sänder en hög med varma kramar..
    Här har vi strålande sol och 18,5 i skuggan.
    Vi ska åka upp och sätta oss hos Daniels föräldrar snart..
    Trevlig pingst

    SvaraRadera
  5. Ikväll blir det grillafton i Tådene. jättetråkigt att du inte kommer att vara där!
    Hoppas vi ses snart!
    *kram*

    SvaraRadera
  6. Ja jag hade allt velat vara där hos er, då inga av Daniels vänner vill träffas och parta loss, man behöver ju liksom det sociala också, som man får av goda vänner...

    Hälsa till alla från mig och ha nu så trevligt!

    SvaraRadera