söndag 9 maj 2010

Besök i helgen

Ja sent i fredags kväll kom då äntligen min efterlängtade mamma på besök, vi tog någon öl och såg på Talang.
Klockan 5.40 på lördags morgonen väckte zingo mig och 6.30 gick både jag, Zingo och mamma ut på promenad. Sedan åt vi frukost och gjorde oss ordning för en heldag i Borås, medans älsklingen lång kvar i sängen och sov så gott.
Redan 9.55 stod vi utanför det första shopping centra, redo för en underbar dag...
Vi åt glass, gjorde lite fynd och njöt i fulla drag, avslutade dagen gjorde vi på Burger King och ett besök för lite inköp på Ica Maxi.
Trött men glada ramlade vi in 19.00 med ömma ben och fötter här hemma.
Vi såg på "Virus i bataljongen" på tv, drack några öl och åt ost, oliver, ölkorv , chips och torkat renkött....

Idag har vi tagit det rätt lugnt, ett besök hos älsklingen föräldrar så dom fick träffa min mamma.....
Rätt trött och slut, känns som jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu...

Maria

1 kommentar:

  1. Lät som en härlig dag! Måste ta mig till Ullared nåt framöver jag med! Hade ju planerat att åka dit innan Meija kom...men men ;) Hälsa mammi å sambon från mig! Kram!

    SvaraRadera