torsdag 23 februari 2012

Nu har jag beställt den..

Duffel

 http://www.halens.se/mode-kvinna-ytterkläder-kappor-82/duffel-075747/sorting$score,Descending/paging$1,30?phrase=ZHVmZmVs&oc=007

Ja jag kunde inte låta bli utan kände att denna jackan måste jag bara ha, så otroligt snygg i en häftig färg som blir kanon nu när man börjar känna att solen värmer och våren kanske är i intågande..

Jag lade upp även en bild på hur jackan ser ut på baksidan, samt en länk under så kan du klicka dig in och läsa mer, kanske beställa en likadan...

Maria

3 kommentarer:

  1. Hej och så kul att du bestämde dig för den fina jackan, hoppas du blir riktigt nöjd. Stjärna i kanten att du länkar tillbaka till jackan det gillar vi.

    Trevlig helg önskar Anna från Halens

    SvaraRadera
  2. Hej igen Anna..
    Såklart jag länkar tillbaka till er, jag gillar era kläder, det ända trist är att jag ofta kännt att jag fått vänta så länge på kläderna innan jag fått dom!

    TREVLIG HELG!

    SvaraRadera
  3. Hej igen, vi är medvetna om det och jobbar så gott vi kan på det :) Tack för din feedback alltid bra att höra vad ni kunder tycker om oss.

    Trevlig måndag på dig önskar Anna

    SvaraRadera