fredag 10 februari 2012

Shopping med världens bästa mamma



Mamma kom ju till oss på besök igår, jag drog med henne direkt på ett gympa pass, riktigt svettigt men kul.
Idag har jag och mamma haft en härlig dag i Borås som innehållit shopping, massa påsar blev det.
Jag fick ett par skit häftiga träningsskor i födelsedagspresent av mamma + ett par varma och goa vinterskor från ecco. Jag köpte nya träningsbyxor och en tröja, nya sockar, trosor, vattenflaska, kökshanddukar, förkläde, smörknivar och säkert en massa som jag säkert glömt att räkna upp...

Väl hemma har det mumsats på pizza och vi har mysat i soffan.....
Snart blir det nog sängen, känner mig trött av allt idag..

Maria

1 kommentar:

  1. Låter som en underbar dag!!!
    Grattis i efterskott, eller kanske förskott ;-)

    SvaraRadera