tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag...

Tycker alla dagar är speciella och att man kan ge en tanke, kram och kärlek till dom man har runt sig när man vill...

Denna dagen har ju blivit så komersiell, det ska spenderas pengar på blommor, choklad, resor, smycken m.m.

En gullig lapp tycker jag kan räcka, i alla fall så fick min prins ett par Beckham kalsonger och av honom fick jag världens gulligaste kylskåpsmagnet med vacker text, samt en bok med vackra texter om kärlek...

Jag lagade fredags middag i dag i stället efetrsom jag jobbar kväll då, så vi har njutit av fläskfilé, potatisklyftor och rödvinssås.
Till efterrätt blir det en liten kaka/bakelse med ett hjärta på, för det är vi värda...

Har varit och tagit nya kort till körkortet mitt som behöver förnyas innan den 6 mars, blev inte nöjd, men det får duga...

I kväll mys med världens underbaraste....= älsklingen och zingo

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar