torsdag 23 februari 2012

I går hade jag en svacka, i dag samtal

(Bilden är lånad från webben)

Gårdagen började bra, jag pysslade på här hemma efter morgon promenaden med hunden, kände mig avslappnad, satt och bloggade, tvättade lite och så vidare.
Började må lite illa vid lunch och sedan var jag lite risig resten av dagen, kände mig så där konstig i kroppen, ett slags obehag men kan inte säga vad det var, kanske gick jag omedvetet och oroade mig inför dagen samtal som jag ska på.

Har sedan några dagar även en förkylning i kroppen, som ger mig irriterande ögon, rosslighet, lite hosta och trötthet, men bryter ut ordentligt gör den inte.
Har ett psykologiprov nästa tisdag och jag kan ju inte säga att något av det som kommer på provet sitter, har lite svårt med psykologin faktiskt, än om det alltid varit ett ämne som jag varit intresserad av...

Viktigast denna veckan har ju varit att fokusera på mig själv, att ge mig tid samt lugn och ro, att kunna släppa saker och ting och bara vara för att få en chans att ladda batterierna..

Återkommer i eftermiddag

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar