fredag 24 februari 2012

God morgon alla där ute


Jag bjuder på ett vårtecken från förra året, ett foto jag tog på mammas gräsmatta i lägenheten hon bodde i innan hon flyttade...
Nu vill jag ha vår, snön här har tinat bort och den gröna gräsmattan har tittat fram, isen på sjön håller på och smälta och i morse satt flera fåglar där som hade hittat dit..

Jag försöker nu lyssna på min kropp och ta varje dag i taget, just nu har jag haft en bra morgon och jag hoppas att det håller i sig, man får vara tacksam för det lilla...

Nu ska jag sätta mig en stund med psykologin, skulle ju inte plugga denna veckan, men vad ska man göra då man har prov nästa fredag, ett stort invecklat prov på 65 frågor...
Ja det går som det går, jag gör mitt bästa med det jag känner jag klarar av just nu och som sagt allt löser sig i slutändan om man vill...

Sitter och längtar tills ÄLSKLINGEN min ska komma hem...

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar