onsdag 22 februari 2012

Med små steg blickar jag framåt

(Bilden är lånad)

Det har redan hunnit bli onsdag, jag har fortfarande kvar lite biverkningar av tabletten jag åt, men inga som jag inte klarad av.
Kroppen känns lättare och jag mår betydligt bättre nu när tabletten är borta.
Här hemma har jag bara tänkt på mig själv, skolan och arbetet där tar jag tag i nästa vecka, just nu har jag paus från allt sådant och laddar mina batterier genom att mysa med vovven, gosa med älsklingen, pyssla i hemmet, ta långa promenader, prata i telefonen med människor som står mig nära...

I morgon har jag min samtalstid, känns faktiskt lite nervöst när jag aldrig gått hos en psykoterapeut förut, men känner mig också taggad att dom samtalen ska hjälpa mig ännu bättre och få mig att må bra.

Här är det grått och trist idag, jag ska snart dricka min första kopp kaffe efter ett uppehåll på 10 dagar, kunde inte alls dricka kaffe under tiden jag gick på tabletterna, dessutom kändes det som om sinnet som har med lukt att göra förstärktes under tiden jag åt dom för jag reagerade rätt kraftigt på olika lukter..

Ha det så gott!!

Maria

2 kommentarer:

  1. Sköt om dig!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack Karin, det ska jag göra, och du får göra det samma...
    KRAM

    SvaraRadera