onsdag 22 februari 2012

Mode nyheter

Sko från Björn Borg finns på Ellos för 799:-

Tunika från Taillissime  finns på Ellos för 399:-
Topp från Taillissime finns på Ellos för 349:-

Klänning från Taillissime finns på Ellos för 529:-

Klänning från Indiska för 299:-


Klänning från Indiska för 399:-


Spetsklänning från ESTRADEUR finns på Nelly för 299:-


Maxiklänning från THE WARDROBE finns på Nelly för 1079:-

Klänning från VILA finns på Bubbleroom för 499:-

Linne finns på Bubbleroom för 179:-

Väska i äkta skinn finns på Bubbleroom för 999:-




(Alla bilder är lånade från respektive webbsidor)


Maria


10 kommentarer:

  1. Måste bara säga att du har en otrooooligt fin hund,sååå söt han är med sin overall.... Och du,du är INTE tjock:) hoppas allt ordnar sig för dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina och peppade ord kära läsare!!

    SvaraRadera
  3. Varsågod,skrev bara sanningen,sen det med dina betyg,huvudsaken är ju faktiskt vad man presterar i arbetslivet sen,att du gör ett bra jobb,inte vilka bokstäver du har på papper,var istället stolt över dig själv att du går denna utbildningen och går ut som en usk:)
    Sen tycker jag du är oerhört stark som skrev det långa inlägget och berättade det du gjorde,hur många skulle våga det eg?? Fast dom oxå kanske skulle behöva prata med nån psykoterapeut. Nä kämpa och kom ihåg att det är inte i kilona personligheten sittter utan däruppe;) jag fajtas oxå med några extrakilon och vet hur tufft det är och man mår ju bättre om man är lite smalare,visst är det så.. Men som jag skrev i tidigare inlägget tycker iaf inte jag du är tjock,och vet att du varit större...sett hur du lyckats gå ner och det har märkts mycket. Ha en underbar dag Maria!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för din omtanke och uppriktighet..
    Du har så sant i det du skriver...
    Jag tror att min övervikt (30 kilo) nu gör när jag läser mycket om sjukdomar i min utbildning att jag också blir mer medveten vad jag utsätter min kropp för och att jag blir stressad att jag inte orkar samt klarar av att gå ner i vikt, vilket ökar stressen och oron i kroppen och när sådana symtom då visar sig är det lätt att tro och bli rädd att man drabbats av något som gör att det ska gå illa......
    TACK!!

    SvaraRadera
  5. Javisst kan man få komplikationer om man är överviktig,jag har oxå dryga 30kg för mycket,men det är ändå inte SÅ mycket,kunde ju varit mycket värre.Sen är det nog från person till person hur det påverkar ens kropp. Tycker inte du ska oroa dig för d,utan ta tag i det den dagen du känner att du är redo,vad jag förstått har du börjat träna och det är ju jättebra,ta en sak i taget så ska du nog se att allt blir bra till slut.

    SvaraRadera
  6. Tack du anonyma läsare...
    Ja träningen är jätte skönt att ha kommit igång med, dessutom är jag ju ute och går med hunden och ser till att få frisk luft och njuta av naturen, bra för kroppen och sinnet...
    Det andra problemet (vikten) får komma när jag tagit tag i annat, vilket är prio 1...
    Du verkar väldigt klok i ditt resonemang...
    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  7. Hej och så kul att vi får vara med på din fina blogg. Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...

    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.

    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.

    Lycka till och trevlig torsdag önskar Anna från Halens

    SvaraRadera
  8. Tack Anna från Halens för ditt inlägg...
    Jag brukar faktiskt lägga in länkar annars till produkten, gjorde dock inte detta denna gången, men har fixat direkt länkar under era produkter...

    Maria

    SvaraRadera
  9. Toppen Maria du är ju en stjärna på det här :-) Trevlig helg Maria önskar Anna från Halens

    SvaraRadera
  10. Tack Anna
    TREVLIG HELG du med

    SvaraRadera