söndag 12 februari 2012

Fullt ös medvetslös



Ja idag har det varit fullt upp, klockan ringde 7.00 för uppstigning och jag och mamma tog en uppfriskande morgon promenad och vinden bet i kinderna. Hemma låg älsklingen och läste tidningen samt smuttade på kaffe, har man sovmorgon så har man.

Själv hoppas jag få min i morgon, i alla fall hoppas jag väl det, men man vet aldrig då man har födelsedag...

Vi gjorde lite ärenden på förmiddagen, sista anhalten var ica och inköp av mat till kvällens meny, mamma köpte gott fikabröd som vi mumsade i oss när vi kom hem, i stället för lunch. Sedan har jag mellan 13.00 och 18.00 stått vid spisen...

Förrätt: Räksoppa med saffran samt smördegsrullar med parmesan
Huvudrätt: Kycklingfilé med god sås på risbädd + sallad
Efterrätt: Chokladpannacotta med mango och chili salsa

Till melodifestivalen så blev det lite ölkorv och ostbricka...

Just nu har jag slängt ihop två smörgåstårtor som vi ska ha i morgon till frukost, samt till lunch innan mamma åker hem, har man födelsedag så har man..
Nu är klockan 24.15 och det har hunnit bli söndag och min födelsedag innan jag går och lägger mig..

Sov gott

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar