torsdag 2 februari 2012

Wow vilket pass



Oj oj oj i kväll har jag kört hårt på gymmet, först satte jag mig på motionscykeln i 15 minuter för att värma upp, hann bränna hela 120 kalorier..

Efter det dax för kvällens gruppträningen, helt nytt för mig, men va då det är ju kul att prova sig fram och hitta vilka olika pass som passar en själv. Detta var gympa, och jag gick sådana pass då jag var yngre med mamma, men detta passet var inte alls som på den tiden. Väldigt varierat var detta, + tjejen som höll i klassen gav så mycket energi och samtidigt en kämparglöd till oss, att inte ge upp. Jag har nog aldrig skrattat så mycket under ett pass samt haft en leende på mina läppar både under passet och efter, det gjorde mig lycklig fast jag var rejält svettig efteråt, gött att ta ut sig.

När jag kom hem hade jag eget SPA i badrummet, ansiktsmask, skrubba kroppen, tvätta håret, balsam (hade ingen inpacktning), skrubba fötterna, smörja in mig.

Så nu känner jag mig som en ny människa.....
Ja må inte vara så duktig på kosten just nu, men det känns skönt att jag kunnat komma igång med träningen och känner att det både är skönt och kul igen...

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar