onsdag 1 februari 2012

Morgondagens sittrond i skolan kommer handla om detta!




Japp det är hjärt- kärlsjukdomar som vi ska ta upp, väldigt intressant men lätt att blanda ihop alla namn på dom olika, facktermer, mediciner, behandling, orsaker, symptom m.m. allt går liksom runt i mitt huvud.
Och visst jag kunde ha varit flitigare med mitt pluggande, jag erkänner det, men  för en gångs skull så har fokuset inte varit på skolan utan på mig själv och min hälsa och välbefinnande. Och ja jag vet att morgondagens rond betygssätt, men jag hoppas mina lärare vet och kommer ihåg vad jag är kapabel till och inte läsa för mycket in i om jag gör dåligt ifrån mig i morgon. Utan då får jag ta nya tag till nästa tillfälle då vi ska betygsättas...

Vi var och handlade efter älsklingen varit ute med hunden, jag skulle egentligen följt med, men jag orkade inte denna gången...
På affären lyxade vi till det genom att köpa pizza och värma hemma i ugnen, man måste få det lilla extra på veckan också i mellan åt.

Nu läsa lite, efter det MASTERCHEF på TV

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar