söndag 26 februari 2012

Helgen har rusat iväg som vanligt


(Bild fotogarferad av mig, tagen förra året i svärmors godisskål)


Igår hade vi en helt underbar kväll hos älsklingens föräldrar.
Vi startade upp med en härlig promenad..

När vi kom fram så hoppade älsklingen in i bastun med sin pappa, hans mamma förberedde maten, medans jag började med lite spa aktiviteter: tvätta håret, hårinpackning, öppna porerna över vattenbad med eteriska oljor, ansiktsmask. Efter det dök jag ner i badet, bubbelbit från LUSH som spred en underbar doft och gjorde badvattnet alldelens rosa...

HÄRLIGT!!

Sedan passade jag på att skrubba kroppen, tvåla in mig med duschcréme från LUSH gjort på färskpressad grapefrukt. Efter badet smörjde jag in hela kroppen och njöt av att känna mig så där lycklig och rofylld i själen...

Den goda starten på kvällen följdes av god mat, melodifestivalen, ostbricka och tittande i fotoalbum...

I morse fick älsklingen sovmorgon och jag och Zingo gick ut på en härligt uppfriskande promenad -5,3 solen lyste med all sin glans och fåglarna sjöng på sjön.

God frukost, tidningsläsning, lite surfande och nu titta lite på psykologin..

Maria



2 kommentarer:

  1. Har börjat följa din blogg nu. Så nu ska jag minsann hålla koll på dig :P Kraam

    SvaraRadera
  2. Åååå vad trevligt vännen..
    ME LIKE
    Såg du hade blogg med, hoppas den går att följa me, såg ingen knapp på din sida =)

    SvaraRadera